Održavanje


OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.03.2022.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen račun za redovno održavanje putničkog lifta firmi "Superior Pro" za 02.2022.godine

OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.03.2022.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade firmi "Vrednice" za 02.2022.godine.

OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.03.- Plaćeno firmi “Radio Sun“ doo drugi deo računa za struju za 12.2021. i 01.2022.

OBAVEŠTENJE STANARIMA

14.03.- Plaćeno firmi “Radio Sun“ doo prvi deo računa za struju za 12.2021. i 01.2022.

OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.02.2022.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen račun za redovno održavanje putničkog lifta firmi "Superior Pro" za 01.2022.godine

OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.02.2022.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade firmi "Vrednice" za 01.2022.godine.
                      
OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.02.- Plaćeno firmi „RadioSun“ doo za otkup sistema za grejanje i hlađenje

OBAVEŠTENJE STANARIMA 

17.02.- Obaveštavaju se stanari da je potpisan ugovor o otkupu sistema za grejanje i hlađenje sa firmom „Radio Sun“.

OBAVEŠTENJE STANARIMA

03.02.- Obaveštavaju se stanari da su prikupljeni potpisi stanara za Odluku o otkupu sistema za grejanje I hlađenje      

OBAVEŠTENJE STANARIMA

01.02.2022.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen račun za redovno održavanje putničkog lifta firmi "Superior Pro" za 12.2021.godine

OBAVEŠTENJE STANARIMA

01.02.2022.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade firmi "Vrednice" za 12.2021.godine.
                      
OBAVEŠTENJE STANARIMA

29.01.2022.- Obaveštavaju se stanari da je  izvršeno pražnjenje septičke jame

OBAVEŠTENJE STANARIMA

29.12.2021.- Obaveštavaju se stanari da je  postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 01..2022. i 02.2022. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim  danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi. 




OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.12.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade firmi "Vrednice" za 11.2021.godine.

                                    OBAVEŠTENJE STANARIMA

20.12.2021.- Obaveštavaju se stanari da je stigao novi račun za struju i da je plaćen račun za održavanje putničkog lifta firmi "Superior Pro" za 11.2021.godine.

                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.12.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno stanaru iz stana broj 9 za kupovinu sredstva za održavanje septičke jame

                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

29.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen račun za struju Radio-sanu

                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

24.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  10.2021.

                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

24.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 10.2021.

                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen račun za struju Radio-sanu



                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

05.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je  postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2021. i 12.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim  danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi. 




                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

28.10.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  09.2021. 

                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

28.10.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 09.2021.

                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.09.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  08.2021. 

                                             OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.09.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 08.2021.

                                              OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 06.2021.i 07.2021.
                               
                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  06.2021. i 07.2021

                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

05.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen dug za struju EDB-u

                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  04.2021. i 05.2021 
                                                 OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 03. 04. i 05.2021.   
  
                                                   OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.06.2021.- Plaćeno firmi Mister Clean za Mart 2020.god

                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.05.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za  02.2021. i 03.2021 

                                                   OBAVEŠTENJE STANARIMA

24.05.2021.- Obaveštavaju se stanari da je uplaćen dug Elektrodistribuciji
           
                                                   OBAVEŠTENJE STANARIMA

02.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo u sandučiće ubacili listić za glasanje , za izbor firme za servisiranje PP aparata

PONUDE ZA SERVISIRANJE PP APARATA

 

1.PONUDA 

FIRMA PAŠALIĆ

360 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1440 din za 4 PP aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren

2. PONUDA

FIRMA VATROSPREM

384 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1536 din za 4 PP aparata, 1000 din izlazak na teren

Ukupno 2536 din

3. PONUDA

FIRMA VATROTEHNA

394 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1576 din za 4 PP aparata, 850 din izalazak na teren

Ukupno 2426 din

4. PONUDA

FIRMA VATROSTOP

456 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1824 din za 4  PP aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren

PONUDA ZA PROVERU ELEKTRO INSTALACIJA

Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 333 din po stanu a koja se ne bi dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera  ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.

Vaš glas da li ste za ili protiv  provere elektro instalacija možete poslati putem SMS-poruke (uz obavezan broj stana I adresu SZ) na jedan od br.tel. 060/737-8886 ili  na e-mail  pasmanska20@gmail.com .  Svoje glasanje možete obaviti najkasnije do 10.04.2021.god. 

                                                              OBAVEŠTENJE STANARIMA

25.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 02.2021.   

                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno dugovanje prema adv.kancelariji Ninić  (advokat Lukaja Oliver)

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je uplaćen dug EPS distribuciji plus troškovi rada javnog izvršitelja

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

01.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili rešenje o izvršenju





                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.02.2021- Obaveštavaju se stanari da smo dobili od advokatske kancelarije Ninić, zapisnik,račun i otkaz punomoćja




                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

25.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za 01.2021.     
                           
                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

25.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 01.2021.        
    
                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

23.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćeni troškovi usluga advokatske kancelarije Ninić

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 12.2020.   

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

08.02.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za 12.2020.

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

13.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 11.2020.   

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen redovan servis putničkog lifta za novembar
 
                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

09.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta za oktobar

                                                             OBAVEŠTENJE STANARIMA  

09.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 10.2020.   

                                                             OBAVEŠTENJE STANARIMA

24.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                             OBAVEŠTENJE STANARIMA  

24.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 09.2020.                  

                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

12.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljen kvar putničkog lift

                                                             OBAVEŠTENJE STANARIMA

04.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je  postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2020. i 12.2020. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim  danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi. 



                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

29.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je uplaćen dug plus troškovi rada javnog izvršitelja.

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

27.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od   izvršitelja   o ukupnom dugovanju   
           
                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

20.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je poslat upit izvršitelju radi dobijanja informacije o ukupnom dugovanju

                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

20.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljen kvar lifta

                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

05.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodični pregled parking platformi.

                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

28.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
 
                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA  

28.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 08.2020. 

                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

11.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je odbijen naš zahtev EDB-u za korekciju i broja korisnika električne energije za zajedničko brojilo jer je sudski postupak u toku. Brojilo pod brojem ED 125221410 vodi se na Aranđela Milivojevića a ne na autoplatformu broj 1. Kada se bude vršila korekcija neophodno je da pregled mernih mesta izvrši sama elektrodistribucija i načini izveštaj o tome jer ne prihvataju izveštaj privatnih firmi.   

                                                                 OBAVEŠTENJE STANARIMA  

10.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen  ram za novi kućni red                     

                                                                 OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.08.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 07.2020.  

                                                                 OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.08.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
                    
                                                                 OBAVEŠTENJE STANARIMA   
         
31.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili račun i specifikaciju radova od firma Elektro-Marjan koji je izvršio pregled mernih brojila
                   


                                                                   OBAVEŠTENJE STANARIMA

28.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da je firma Elektro-Marjan izvršio pregled mernih mesta,pozicija brojila marke brojila tip brojila kao i pozicije koje napajaju kontrolisana brojila. Izveštaj o radu poslat je i advokatu na e-mail.

                                                                   OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 06.2020.      
               
                                                                    OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

11.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodični pregled parking platformi.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA  

09.07.2020.- Poslata reklamacija JKP Infostan tehnologija na previsoke račune za garažu

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA  

09.07.2020.- Plaćene usluge sanacije kvara na kanalizacionoj instalaciji firmi “Elektro Marjan”

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA  

17 .06.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za drugu polovinu 05.2020.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.06.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA  

05.06.2020.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev JKP "Beograd put" za podizanje ivičnjaka ispred garaže radi slivanja vode.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni                                                                  
                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA  

22.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da su prikupljenme 3 ponude za dezinfekciju i dezinsekciju zgrade.

1. Eko propert iznos 6000 din
2. Eko group  4000 din
3. Eko sddd 5570 din

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA  

21.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da su kupljeni i montirani PP aparati.

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                        OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.04.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                        OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                        OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 02.2020.

                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

11.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodični pregled parking platformi.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

06.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je sinoć 6 stanara dalo po 20 evra za advokata, od čega je plaćeno 100 a 20 je ostalo u fondu. Ubuduće će se plaćanje troškova za advokata vršiti preko računa stambene zajednice.

Takođe je odlučeno da se novcem sa računa plati 18000 dinara za usluge prethodnom advokatu i danas će mu biti poslat otkaz punomoćja.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

02.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za osiguranje zajedničkih prostorija u stambenoj zgradi od "UNIQA osiguranja".

Premija osiguranja za godinu dana bez lifta je u iznosu od 101,09 evra u dinarskoj protivvrednosti, a sa liftom u iznosu od 196,85 evra u dinarskoj protivvrednosti.



                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

26.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za čišćenje od firme "Crystal Clean Up".


                                                     
                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 01.2020.


                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

06.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo primili presudu privrednog suda u Beogradu. Odmah smo kontaktirali advokata Romčević Nikolu, ali on kaže da to nije onaj predmet za koji nas on zastupa, 
ali da postoji mogućnost ulaganja žalbe kojom bismo jedino prolongirali plaćanje za nekih 6 meseci ali da su jako male šanse da se odluka suda promeni.
U presudi je naveden iznos koji je potrebno platiti.
Molimo vas da se izjasnite da li želite da se uloži žalba preko advokata ili ne. Ako ne podnosimo žalbu, rok za plaćanje je 8 dana. 
Svoj glas možete dati na viber grupi ili putem e maila na adresu pasmanska 20@gmail.com. Molimo vas da se u najkraćem roku izjasnite.



                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da su plaćene usluge redovnog čišćenja stambene zgrade za 12.2019.

                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

10.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.


                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                        OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo uplatili novac firmi TTS za decembarsko servisiranje autolifta.
Rekli su nam da će radovi biti izvršeni u četvratk 19.12.2019. u periodu od 10h do 10.30h pa su zamolili da u to vreme bude otvorena garažna vrata i da se oslobode parking mesta radi lakšeg pristupa platformama.

                                                                  OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                           OBAVEŠTENJE STANARIMA

07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim  danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

30.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je većinski izglasano da se iznos za investiciono održavanje podigne sa 230 dinara na 10 dinara/m2 od oktobarskog računa.

                                                                    OBAVEŠTENJE STANARIMA

15.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                    OBAVEŠTENJE STANARIMA

20.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodični pregled parking platformi.
                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljena oglasna tabla. 

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno redovno servisiranje parking platformi i da će isto biti obavljeno do kraja septembra.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

06.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor na naš zahtev od SBB-a koji možete pročitati u prilogu.


                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA       

30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je na anketi koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal, svoju saglasnost dalo 3 stanara tako da ponuda nije prihvaćena. 


                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

23.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo predat zahtev SBB-u da izvrši podešavanja da na nekom od tv kanala stanari mogu da vide kamere koje snimaju spoljni i ulazni deo zgrade. 
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je danas postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje  zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da od tri brojila za koja je stigla opomena samo se jedno odnosi na auto platforme i danas je konačno prijava završena. 
Mi smo još u oktobru 2018. godine predali zahtev da se i za auto platforme vrši obračun i naplata struje preko sistema objedninjene naplate u isto vreme kada je predato i za lift i za osvetljenje u zgradi, pa smo u januaru 2019. dopunjavali dokumentaciju, ali zbog zastoja u radu JKP "Infostan tehnologije" to nije bilo dovršeno.
Preostala dva brojila se odnose na dva stana. Molimo vlasnike stanova koji ne dobijaju račune za struju da odu u elektrodistribuciju u ul. Vojvode Dragomira 22 i da izvrše prijavu do kraja.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

16.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršeno čišćenje kanala za vodu.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

09.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo ponovo dobili tri preporučene pošiljke od Elektrodistribucije Beograd.





                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

09.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat zahtev JKP "Infostan tehnologije" da se izvrši izmena načina na koji se obračunava potrošnja vode. Do sada je voda obračunavana po kvadraturi a od ovog meseca će se obračunavati po broju članova domaćinstva.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

05.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali firmu TTS zbog pritužbe stanara da ne rade dve auto platforme. Dobili smo informaciju da će majstori izaći na teren najkasnije u ponedeljek 08.07.2019.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

28.06.2019.- Izveštaj o izvršenom periodičnom pregledu parking platformi



                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

13.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodičan pregled auto platformi.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

12.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

07.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za spisak stanara po ceni od 350 dinara.

                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

07.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo uplatili novac firmi TTS za servisiranje autolifta.
Rekli su nam da će nam najaviti dolazak minimum 2 dana ranije kako bi stanari mogli da oslobode garažno mesto od automobila.
Čim dobijemo informaciju kada će doći, obavestićemo stanare (očekuje se da će to biti tokom naredne nedelje).

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

04.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je većinom glasova doneta odluka da se firma TTS angažuje za održavanje auto lifta. Cena po parking mestu je 12 evra u dinarskoj protivvrednosti, sa PDV-om. Plaćanje će se vršiti avansno.
Servis se vrši 4 puta godišnje i to u martu, junu, septembru i decembru.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

27.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo u petak 24.05.2019. dobili tri preporučene pošiljke od Elektrodistribucije Beograd.
Pošiljka broj 1.:




Pošiljka broj 2.:




Pošiljka broj 3.:





                                                                     OBAVEŠTENJE STANARIMA

14.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                      OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da će svima koji do sada nisu plaćali usluge odnošenja smeća preko računa JP "Infostan" od juna biti uvrštena i ta stavka.

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                        OBAVEŠTENJE STANARIMA

15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo stupili u kontakt sa firmom TEHNO TEAM SYSTEM koja je izvršila ugradnju sistema za parkiranje tj auto lifta u zgradi. 
Po pravilu, pregled i servisiranje se vrši jednom u tri meseca. S obzirom na to da do sada ni jednom nije rađen servis preporuka je da se što pre uradi. Cena po parking mestu je 12 evra sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu na dan plaćanja. 
Plaćanje bi se vršilo preko računa koji dostavljamo za održavanje i upravljanje tih meseci kada se vrši servis, što znači 4 puta godišnje. 
Molimo stanare da pogledaju ponudu koju smo dobili i da se izjasne da li su saglasni sa ponudom.


                                                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

03.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljena komunalnoj inspekciji buka koja potiče od spoljne jedinice sistema grejanja.

                                                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

19.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

15.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da nas je kontaktirao Nenad Mitošević sa molbom da ispitamo interesovanje stanara za otkup sistema grejanja.

                                                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

01.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da je reklamacija investitoru poslata na navedene tri adrese.

                                                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

15.02.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

21.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.

                                                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

18.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat zahtev JKP "Infostan" da se evidentira spisak vlasnika garažnih mesta sa kvadraturom, kako bi na osnovu toga potrošnja električne energije za  auto platformu mogla da se obračunava preko sistema objedinjene naplate ( pored stepeništa i lifta, koji su nam ranije već odobreni).
Prilikom predaje zahteva dobili smo informaciju da će se na računu Infostana pojaviti i stavka zajedničke struje najverovatnije od februara, jer je potrebno bar mesec dana za njihovu obradu podataka.

                                                                           OBAVEŠTENJE STANARIMA

27.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo izvršili proveru iz kog razloga na računu JP "Infostan" za prošli mesec nema iznosa za vodu. 
Rečeno nam je da će od sledećeg meseca početi da se naplaćuje jer JP "Infostan" kasni uvek po jedan mesec za novoprijavljene objekte i stanare.
Molimo stanare da obrate pažnju na račun sledećeg meseca i da nam prijave ako se ponovi ista situacija kako bismo ih što pre kontaktirali.
                                                                         OBAVEŠTENJE STANARIMA

17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim  danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi. 

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

06.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je danas urađen redovan servis lifta.

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

22.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da nam je javljeno iz firme "SUPERIOR PRO" sa kojom smo potpisali Ugovor o redovnom mesečnom održavanju lifta da će oni zalepiti njihove kontakt telefone u liftu i u hodniku kako bi stanari mogli da ih pozovu u slučaju potrebe.

                                                                       OBAVEŠTENJE STANARIMA

20.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je potpisan Ugovor sa firmom "SUPERIOR PRO" koja se bavi servisom i montažom liftova, o redovnom mesečnom održavanju lifta. Dogovoreno je da će se za njihove usluge plaćati ukupan mesečni iznos za celu zgradu od 4000 dinara ( po stanu 500 dinara ) i to preko računa za održavanje zgrade počev od 12.2018. godine. 

                                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

14.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je predata sva neophodna dokumentacija i da bi trebalo od narednog meseca na računu JP "Infostan" da se pojavi i stavka za plaćanje za potrošnju vode.

                                                                                OBAVEŠTENJE STANARIMA

06.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali servis za održavanje liftova "SUPERIOR PRO" u vezi dogovora za garanciju, o čemu je juče bilo reči na Viber grupi.
Rečeno nam je sledeće: za lift postoje i daju se dve garancije. Prvu ( za opremu ) izdaje KLEEMAN proizvođač i ta garancija teče od datuma kada je izdat sertifikat i oko te garancije nema daljih pregovora u smislu pomeranja datuma početka, a drugu ( za montažu ) daje fima koja je vršila montažu i koja će vršiti redovno servisiranje ako sa njima sklopimo ugovor.tj oni SUPERIOR PRO (oni su uradili montažu lifta u vašoj zgradi) i o datumu kada počinje da teče ta garancija možemo pregovarati sa njima. 
Mi smo insistirali da to bude od dana kada budemo potpisali Ugovor na šta su oni i pristali.Takođe nam je rečeno da u garanciju ne ulaze sijalice ( osvetljenje u liftu ), ali da bi oni sada prvi put postavili LED sijalicu koja bi trebalo duži vremenski period da radi.
Molimo stanare da daju svoju saglasnost ( ako se slažu sa uslovima ) kako bi mogli da potpišemo Ugovor.

                                                                               OBAVEŠTENJE STANARIMA

05.11.2018.- Poštovani stanari, dobili smo ispravljenu Ponudu za redovno održavanje lifta od firme "SUPERIOR PRO". Zahtevali smo od njih da se navede to da dok je lift u garanciji stanari neće dodatno plaćati za delove ako bude bilo potrebe da se menjaju ( to je član broj 7.) 
Molimo Vas da još jednom pažljivo pročitate Ponudu i obratite pažnju na član 7. pa nam date svoj glas ako se slažete sa istom, kako bi mogli da napravimo Ugovor sa njima. 



                                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA

02.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da će se odlukom većine od 1.11.2018. uz dosadašnje čišćenje zgrade iznutra vršiti i čišćenje spoljnog spusta koji vodi ka garaži. 
Pod čišćenjem spusta se ne podrazumeva čišćenje snega u zimskim mesecima, već prikupljanje i uklanjanje đubreta i lišća.
U skladu sa povećanjem obima posla, račun za čišćenje i upravljanje će biti uvećan za 100 dinara.

                                                                  OBAVEŠTENJE STANARIMA - RAČUN ZA VODU

11.10.2018.- Povodom zahteva gospođe Vesne Rakić, danas smo ponovo bili u prostorijama JKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" radi dodatnog pojašnjenja u vezi nenaplaćenih potraživanja ( juče je na Viber grupi bilo sporno pitanje zašto je  na računu istaknuta adresa Azanjska 5b umesto Pašmanska 20 i da li se račun odnosi samo na Pašmansku 20 ili na sve adrese na kojima C&R CONSTRUCTION ima svoje objekte).

Dobili smo odgovor da se pomenuti račun odnosi isključivo na objekat u Pašmanskoj 20, a da je adresa Azanjska 5b bila istaknuta jer se račun vodi na pravno lice ( kad se računi vode na pravna lica, uvek se na računima ističe adresa sedišta ).
Na naš zahtev da nam izdaju račun na kome će biti istaknuta adresa Pašmanska 20 i broj pod kojim je registrovana zgrada, dobili smo dodatne račune koje možete videti ispod ovog teksta i rečeno nam je da je to sve što nam mogu dati i da su ti izvodi validni i za sud ( obično se izdaju za potrebe sudskog postupka ). 
                                                                


                                                            OBAVEŠTENJE STANARIMA - ODRŽAVANJE LIFTA

11.10.2018.- Poštovani stanari, kontaktirali smo firmu SUPERIOR PRO radi dodatnih objašnjenja u vezi plaćanja za mesečno održavanje lifta jer garantni rok još nije istekao.
Rečeno nam je da se svakako plaća mesečno 4000 dinara za celu zgradu za održavanje bez obzira da li je lift u garanciji ili ne, s tim što se delovi ne plaćaju dok traje garancija a nakon njenog isteka pored tih redovnih 4000 dinara, plaćaće se i zamena delova kada to bude potrebno.
Fakturu bi nam slali na ime stambene zajednice u ukupnom iznosu, što znači da od tog meseca kada budemo sklopili ugovor o održavanju lifta, račun za upravljanje će se uvećati za 572 dinara po stanu ( što je ukupno 4004 dinara za svih 7 stanova ).


                                                                    PONUDA ZA ODRŽAVANJE LIFTA

09.10.2018.- Poštovani stanari, pošto je većina vas glasala da se izabere firma SUPERIOR PRO za redovno održavanje i servisranje lifta, molimo Vas da pročitate njihovu Ponudu koju su nam dostavili i date nam definitivnu potvrdu kako bismo ih kontaktirali u vezi sklapanja Ugovora.
p.s. naravno, zahtevaćemo da se u Ugovoru kao ugovorna strana navede Stambena zajednica Pašmanska 20 a ne agencija Super Clean.





                                                                          OBAVEŠTENJE STANARIMA

09.10.2018.- Poštovani stanari, obaveštavamo vas da smo juče prilikom predaje zahteva JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" da ubuduće potrošnju vode obračunavaju preko sistema objedinjene naplate  JKP "Infostan" dobili informaciju da je neophodno da se prvo izmiri dugovanje ka njima koje iznosi ukupno 56644 dinara. Tek posle te uplate i dobijanja potvrde da više ne postoji nikakvo dugovanje možemo podneti Zahtev.
U vezi toga, molimo sve stanare da pripreme novac za svoj deo duga u iznosu od 8092 dinara kako bi se izvršila uplata ( iznos od 56644 dinara se deli na 7 jednakih delova ). Trebalo bi pripremiti novac u kešu koji će zatim biti uplaćen na račun JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" u ime C&R Construction doo na čije ime se još uvek vodi zaduženje.
Molimo stanare da u što kraćem roku pripreme novac kako se ne bi dodatno uvećavalo dugovanje i da nas obaveste putem telefona na broj 061/137 8886 kako bi se dogovorili o preuzimanju novca. Prilikom plaćanja, svaki stanar će dobiti Potvrdu kao dokaz da je izvršio plaćanje.

                                                                                         ZAHTEV SBB-u

09.10.2018.- Poštovani stanari, danas je predat zahtev SBB-u da izvrši podešavanja da na nekom od tv kanala stanari mogu da vide kamere koje snimaju spoljni i ulazni deo zgrade. Rečeno nam je da za sada korisnici koji koriste analogni signal mogu da vide kamere           ( potražiti po kanalima ) a korisnici digitalnog signala za sada to ne mogu jer još uvek ne postoje tehničke mogućnosti za to, ali da će u narednom periodu to biti omogućeno o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.


                                                                                    ODRŽAVANJE LIFTA 

05.10.2018.- Poštovani stanari, i pored više molbi i zahteva da nam pošalju ponudu za redovno održavanje i servisiranje lifta firma VMPS nam nije dostavila istu, pa predlažemo da se stanari odluče za jednu od dve ponude koje smo dobili. Oba servisa su ovlašćena za liftove marke Kleeman.

1. MONTLIFT - 6000 dinara mesečno za celu zgradu ( po stanu 858 dinara mesečno ) ili 
2.SUPERIOR PRO- 4000 dinara mesečno za celu zgradu ( po stanu 572 dinara mesečno ).

Molimo stanare da najkasnije u roku od 7 dana pošalju svoj glas na e mail adresu pasmanska20gmail.com, na Viber grupu ili SMS-om na telefon 061/1378886 kako bi što pre rešili dato pitanje.


                                                                                     ODRŽAVANJE LIFTA 


06.09.2018. - Poštovani stanari, danas u 10h su bili majstori iz servisa VMPS da pregledaju lift kako bi mogli da nam daju njihovu ponudu za redovno održavanje i servisiranje. Očekujemo ponudu tokom naredne nedelje.




                                                                                     ODRŽAVANJE LIFTA 


31.08.2018. - Poštovani stanari, 31.08.2018.g. dobili smo ponudu servisa Mont lift. Njihova usluga redovnog održavanja i servisiranja bi bila 6000 dinara mesečno za celu zgradu. Očekujemo ponude i ostalih servisa.


                                                                                     ODRŽAVANJE LIFTA 

29.08.2018. - Poštovani stanari, 29.08.2018. godine poslali smo zahtev za ponudu za redovno održavanje i servisiranje lifta servisima koji su ovlašćeni za liftove marke Kleeman, a to su: GTI lift ( Mont lift ), VMPS  i Superior.
Očekujemo njihov odgovor, o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Važni telefoni