Održavanje
21.02.- Plaćeno firmi „RadioSun“ doo za otkup sistema za grejanje i hlađenje
PONUDE ZA SERVISIRANJE PP APARATA
1.PONUDA
FIRMA PAŠALIĆ
360 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1440 din za 4 PP
aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren
2. PONUDA
FIRMA VATROSPREM
384 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1536 din za 4 PP
aparata, 1000 din izlazak na teren
Ukupno 2536 din
3. PONUDA
FIRMA VATROTEHNA
394 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1576 din za 4 PP
aparata, 850 din izalazak na teren
Ukupno 2426 din
4. PONUDA
FIRMA VATROSTOP
456 din po PP aparatu sa PDV-om odnosno 1824 din za 4 PP aparata, ne naplaćuje se izlazak na teren
PONUDA ZA PROVERU ELEKTRO INSTALACIJA
Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 333 din po stanu a koja se ne bi dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.
08.02.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno održavanje putničkog lifta za 12.2020.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
31.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili račun i specifikaciju radova od firma Elektro-Marjan koji je izvršio pregled mernih brojila
OBAVEŠTENJE STANARIMA
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.07.2020.- Poslata reklamacija JKP Infostan tehnologija na previsoke račune za garažu
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je sinoć 6 stanara dalo po 20 evra za advokata, od čega je plaćeno 100 a 20 je ostalo u fondu. Ubuduće će se plaćanje troškova za advokata vršiti preko računa stambene zajednice.
Takođe je odlučeno da se novcem sa računa plati 18000 dinara za usluge prethodnom advokatu i danas će mu biti poslat otkaz punomoćja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
02.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za osiguranje zajedničkih prostorija u stambenoj zgradi od "UNIQA osiguranja".
Premija osiguranja za godinu dana bez lifta je u iznosu od 101,09 evra u dinarskoj protivvrednosti, a sa liftom u iznosu od 196,85 evra u dinarskoj protivvrednosti.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za čišćenje od firme "Crystal Clean Up".
06.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo primili presudu privrednog suda u Beogradu. Odmah smo kontaktirali advokata Romčević Nikolu, ali on kaže da to nije onaj predmet za koji nas on zastupa, ali da postoji mogućnost ulaganja žalbe kojom bismo jedino prolongirali plaćanje za nekih 6 meseci ali da su jako male šanse da se odluka suda promeni.
U presudi je naveden iznos koji je potrebno platiti.
Molimo vas da se izjasnite da li želite da se uloži žalba preko advokata ili ne. Ako ne podnosimo žalbu, rok za plaćanje je 8 dana.
Svoj glas možete dati na viber grupi ili putem e maila na adresu pasmanska 20@gmail.com. Molimo vas da se u najkraćem roku izjasnite.
10.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
17.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo uplatili novac firmi TTS za decembarsko servisiranje autolifta.
Rekli su nam da će radovi biti izvršeni u četvratk 19.12.2019. u periodu od 10h do 10.30h pa su zamolili da u to vreme bude otvorena garažna vrata i da se oslobode parking mesta radi lakšeg pristupa platformama.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je većinski izglasano da se iznos za investiciono održavanje podigne sa 230 dinara na 10 dinara/m2 od oktobarskog računa.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
20.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodični pregled parking platformi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljena oglasna tabla.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno redovno servisiranje parking platformi i da će isto biti obavljeno do kraja septembra.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
06.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor na naš zahtev od SBB-a koji možete pročitati u prilogu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je na anketi koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal, svoju saglasnost dalo 3 stanara tako da ponuda nije prihvaćena.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
23.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo predat zahtev SBB-u da izvrši podešavanja da na nekom od tv kanala stanari mogu da vide kamere koje snimaju spoljni i ulazni deo zgrade.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je danas postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da od tri brojila za koja je stigla opomena samo se jedno odnosi na auto platforme i danas je konačno prijava završena.
Mi smo još u oktobru 2018. godine predali zahtev da se i za auto platforme vrši obračun i naplata struje preko sistema objedninjene naplate u isto vreme kada je predato i za lift i za osvetljenje u zgradi, pa smo u januaru 2019. dopunjavali dokumentaciju, ali zbog zastoja u radu JKP "Infostan tehnologije" to nije bilo dovršeno.
Preostala dva brojila se odnose na dva stana. Molimo vlasnike stanova koji ne dobijaju račune za struju da odu u elektrodistribuciju u ul. Vojvode Dragomira 22 i da izvrše prijavu do kraja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršeno čišćenje kanala za vodu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo ponovo dobili tri preporučene pošiljke od Elektrodistribucije Beograd.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat zahtev JKP "Infostan tehnologije" da se izvrši izmena načina na koji se obračunava potrošnja vode. Do sada je voda obračunavana po kvadraturi a od ovog meseca će se obračunavati po broju članova domaćinstva.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali firmu TTS zbog pritužbe stanara da ne rade dve auto platforme. Dobili smo informaciju da će majstori izaći na teren najkasnije u ponedeljek 08.07.2019.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
28.06.2019.- Izveštaj o izvršenom periodičnom pregledu parking platformi
13.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen periodičan pregled auto platformi.
12.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
07.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za spisak stanara po ceni od 350 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo uplatili novac firmi TTS za servisiranje autolifta.
Rekli su nam da će nam najaviti dolazak minimum 2 dana ranije kako bi stanari mogli da oslobode garažno mesto od automobila.
Čim dobijemo informaciju kada će doći, obavestićemo stanare (očekuje se da će to biti tokom naredne nedelje).
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.06.2019.- Obaveštavaju se stanari da je većinom glasova doneta odluka da se firma TTS angažuje za održavanje auto lifta. Cena po parking mestu je 12 evra u dinarskoj protivvrednosti, sa PDV-om. Plaćanje će se vršiti avansno.
Servis se vrši 4 puta godišnje i to u martu, junu, septembru i decembru.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo u petak 24.05.2019. dobili tri preporučene pošiljke od Elektrodistribucije Beograd.
Pošiljka broj 1.:
14.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
22.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da će svima koji do sada nisu plaćali usluge odnošenja smeća preko računa JP "Infostan" od juna biti uvrštena i ta stavka.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo stupili u kontakt sa firmom TEHNO TEAM SYSTEM koja je izvršila ugradnju sistema za parkiranje tj auto lifta u zgradi.
Po pravilu, pregled i servisiranje se vrši jednom u tri meseca. S obzirom na to da do sada ni jednom nije rađen servis preporuka je da se što pre uradi. Cena po parking mestu je 12 evra sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu na dan plaćanja.
Plaćanje bi se vršilo preko računa koji dostavljamo za održavanje i upravljanje tih meseci kada se vrši servis, što znači 4 puta godišnje.
Molimo stanare da pogledaju ponudu koju smo dobili i da se izjasne da li su saglasni sa ponudom.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljena komunalnoj inspekciji buka koja potiče od spoljne jedinice sistema grejanja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
15.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da nas je kontaktirao Nenad Mitošević sa molbom da ispitamo interesovanje stanara za otkup sistema grejanja.
01.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da je reklamacija investitoru poslata na navedene tri adrese.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.02.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
21.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršen redovan servis putničkog lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat zahtev JKP "Infostan" da se evidentira spisak vlasnika garažnih mesta sa kvadraturom, kako bi na osnovu toga potrošnja električne energije za auto platformu mogla da se obračunava preko sistema objedinjene naplate ( pored stepeništa i lifta, koji su nam ranije već odobreni).
Prilikom predaje zahteva dobili smo informaciju da će se na računu Infostana pojaviti i stavka zajedničke struje najverovatnije od februara, jer je potrebno bar mesec dana za njihovu obradu podataka.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo izvršili proveru iz kog razloga na računu JP "Infostan" za prošli mesec nema iznosa za vodu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je danas urađen redovan servis lifta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da nam je javljeno iz firme "SUPERIOR PRO" sa kojom smo potpisali Ugovor o redovnom mesečnom održavanju lifta da će oni zalepiti njihove kontakt telefone u liftu i u hodniku kako bi stanari mogli da ih pozovu u slučaju potrebe.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
20.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je potpisan Ugovor sa firmom "SUPERIOR PRO" koja se bavi servisom i montažom liftova, o redovnom mesečnom održavanju lifta. Dogovoreno je da će se za njihove usluge plaćati ukupan mesečni iznos za celu zgradu od 4000 dinara ( po stanu 500 dinara ) i to preko računa za održavanje zgrade počev od 12.2018. godine.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je predata sva neophodna dokumentacija i da bi trebalo od narednog meseca na računu JP "Infostan" da se pojavi i stavka za plaćanje za potrošnju vode.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali servis za održavanje liftova "SUPERIOR PRO" u vezi dogovora za garanciju, o čemu je juče bilo reči na Viber grupi.
Rečeno nam je sledeće: za lift postoje i daju se dve garancije. Prvu ( za opremu ) izdaje KLEEMAN proizvođač i ta garancija teče od datuma kada je izdat sertifikat i oko te garancije nema daljih pregovora u smislu pomeranja datuma početka, a drugu ( za montažu ) daje fima koja je vršila montažu i koja će vršiti redovno servisiranje ako sa njima sklopimo ugovor.tj oni SUPERIOR PRO (oni su uradili montažu lifta u vašoj zgradi) i o datumu kada počinje da teče ta garancija možemo pregovarati sa njima.
Mi smo insistirali da to bude od dana kada budemo potpisali Ugovor na šta su oni i pristali.Takođe nam je rečeno da u garanciju ne ulaze sijalice ( osvetljenje u liftu ), ali da bi oni sada prvi put postavili LED sijalicu koja bi trebalo duži vremenski period da radi.
Molimo stanare da daju svoju saglasnost ( ako se slažu sa uslovima ) kako bi mogli da potpišemo Ugovor.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.11.2018.- Poštovani stanari, dobili smo ispravljenu Ponudu za redovno održavanje lifta od firme "SUPERIOR PRO". Zahtevali smo od njih da se navede to da dok je lift u garanciji stanari neće dodatno plaćati za delove ako bude bilo potrebe da se menjaju ( to je član broj 7.)
Molimo Vas da još jednom pažljivo pročitate Ponudu i obratite pažnju na član 7. pa nam date svoj glas ako se slažete sa istom, kako bi mogli da napravimo Ugovor sa njima.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
02.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da će se odlukom većine od 1.11.2018. uz dosadašnje čišćenje zgrade iznutra vršiti i čišćenje spoljnog spusta koji vodi ka garaži.
Pod čišćenjem spusta se ne podrazumeva čišćenje snega u zimskim mesecima, već prikupljanje i uklanjanje đubreta i lišća.
U skladu sa povećanjem obima posla, račun za čišćenje i upravljanje će biti uvećan za 100 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA - RAČUN ZA VODU
11.10.2018.- Povodom zahteva gospođe Vesne Rakić, danas smo ponovo bili u prostorijama JKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" radi dodatnog pojašnjenja u vezi nenaplaćenih potraživanja ( juče je na Viber grupi bilo sporno pitanje zašto je na računu istaknuta adresa Azanjska 5b umesto Pašmanska 20 i da li se račun odnosi samo na Pašmansku 20 ili na sve adrese na kojima C&R CONSTRUCTION ima svoje objekte).
Dobili smo odgovor da se pomenuti račun odnosi isključivo na objekat u Pašmanskoj 20, a da je adresa Azanjska 5b bila istaknuta jer se račun vodi na pravno lice ( kad se računi vode na pravna lica, uvek se na računima ističe adresa sedišta ).
Na naš zahtev da nam izdaju račun na kome će biti istaknuta adresa Pašmanska 20 i broj pod kojim je registrovana zgrada, dobili smo dodatne račune koje možete videti ispod ovog teksta i rečeno nam je da je to sve što nam mogu dati i da su ti izvodi validni i za sud ( obično se izdaju za potrebe sudskog postupka ).
OBAVEŠTENJE STANARIMA - ODRŽAVANJE LIFTA
11.10.2018.- Poštovani stanari, kontaktirali smo firmu SUPERIOR PRO radi dodatnih objašnjenja u vezi plaćanja za mesečno održavanje lifta jer garantni rok još nije istekao.
Rečeno nam je da se svakako plaća mesečno 4000 dinara za celu zgradu za održavanje bez obzira da li je lift u garanciji ili ne, s tim što se delovi ne plaćaju dok traje garancija a nakon njenog isteka pored tih redovnih 4000 dinara, plaćaće se i zamena delova kada to bude potrebno.
Fakturu bi nam slali na ime stambene zajednice u ukupnom iznosu, što znači da od tog meseca kada budemo sklopili ugovor o održavanju lifta, račun za upravljanje će se uvećati za 572 dinara po stanu ( što je ukupno 4004 dinara za svih 7 stanova ).
PONUDA ZA ODRŽAVANJE LIFTA
09.10.2018.- Poštovani stanari, pošto je većina vas glasala da se izabere firma SUPERIOR PRO za redovno održavanje i servisranje lifta, molimo Vas da pročitate njihovu Ponudu koju su nam dostavili i date nam definitivnu potvrdu kako bismo ih kontaktirali u vezi sklapanja Ugovora.
p.s. naravno, zahtevaćemo da se u Ugovoru kao ugovorna strana navede Stambena zajednica Pašmanska 20 a ne agencija Super Clean.
09.10.2018.- Poštovani stanari, obaveštavamo vas da smo juče prilikom predaje zahteva JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" da ubuduće potrošnju vode obračunavaju preko sistema objedinjene naplate JKP "Infostan" dobili informaciju da je neophodno da se prvo izmiri dugovanje ka njima koje iznosi ukupno 56644 dinara. Tek posle te uplate i dobijanja potvrde da više ne postoji nikakvo dugovanje možemo podneti Zahtev.
U vezi toga, molimo sve stanare da pripreme novac za svoj deo duga u iznosu od 8092 dinara kako bi se izvršila uplata ( iznos od 56644 dinara se deli na 7 jednakih delova ). Trebalo bi pripremiti novac u kešu koji će zatim biti uplaćen na račun JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" u ime C&R Construction doo na čije ime se još uvek vodi zaduženje.
Molimo stanare da u što kraćem roku pripreme novac kako se ne bi dodatno uvećavalo dugovanje i da nas obaveste putem telefona na broj 061/137 8886 kako bi se dogovorili o preuzimanju novca. Prilikom plaćanja, svaki stanar će dobiti Potvrdu kao dokaz da je izvršio plaćanje.
ZAHTEV SBB-u
09.10.2018.- Poštovani stanari, danas je predat zahtev SBB-u da izvrši podešavanja da na nekom od tv kanala stanari mogu da vide kamere koje snimaju spoljni i ulazni deo zgrade. Rečeno nam je da za sada korisnici koji koriste analogni signal mogu da vide kamere ( potražiti po kanalima ) a korisnici digitalnog signala za sada to ne mogu jer još uvek ne postoje tehničke mogućnosti za to, ali da će u narednom periodu to biti omogućeno o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.
ODRŽAVANJE LIFTA
05.10.2018.- Poštovani stanari, i pored više molbi i zahteva da nam pošalju ponudu za redovno održavanje i servisiranje lifta firma VMPS nam nije dostavila istu, pa predlažemo da se stanari odluče za jednu od dve ponude koje smo dobili. Oba servisa su ovlašćena za liftove marke Kleeman.
1. MONTLIFT - 6000 dinara mesečno za celu zgradu ( po stanu 858 dinara mesečno ) ili
2.SUPERIOR PRO- 4000 dinara mesečno za celu zgradu ( po stanu 572 dinara mesečno ).
Molimo stanare da najkasnije u roku od 7 dana pošalju svoj glas na e mail adresu pasmanska20gmail.com, na Viber grupu ili SMS-om na telefon 061/1378886 kako bi što pre rešili dato pitanje.
ODRŽAVANJE LIFTA
06.09.2018. - Poštovani stanari, danas u 10h su bili majstori iz servisa VMPS da pregledaju lift kako bi mogli da nam daju njihovu ponudu za redovno održavanje i servisiranje. Očekujemo ponudu tokom naredne nedelje.
ODRŽAVANJE LIFTA
31.08.2018. - Poštovani stanari, 31.08.2018.g. dobili smo ponudu servisa Mont lift. Njihova usluga redovnog održavanja i servisiranja bi bila 6000 dinara mesečno za celu zgradu. Očekujemo ponude i ostalih servisa.
Коментари